[Desenvolupament] On tenim errors (3a part)

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu set 2 22:02:23 CEST 2012

Hola Josep,

> Dues idees més:
> Crec que per defecte, quan s'entra a les estadístiques, s'haurien de
> mostrar les de l'última versió pública, i no els totals. Sinó, els
> errors són molt enganyadors (sembla que n'hi hagi més dels que són, ja
> que hem anat esmenant coses)

Jo penso que la majora d'usuaris està interessat en el nombre total
d'instal·lacions. Els errors

> En les columnes de xifres, l'alineació hauria de ser a la dreta, de
> manera que, en els números encolumnats, quedin unitats sobre unitats,
> desenes sobre desenes, etc.

Les idees que tinguis afegeix-les aquí:

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/Coses_a_fer#Web_d.27estad.C3.ADstiques_.28http:.2F.2Fcatalanitzador.softcatala.org.2Fstats.2F.29

Quan el Xavi té temps agafa d'aquí el que té pendent de fer.