[Desenvolupament] [Catalanitzador] Canvi de nom projecte

NoAntzWk noantzwk a gmail.com
dij oct 25 12:01:46 CEST 2012

Hola,

Vaig parlar amb el Jordi de canviar els noms del fitxers de projecte perquè
corresponguin al del nom del projecte CatalanitzadorPerAlWindows.

He creat una branca al meu *repo* per fer el canvi (fent operacions *Renames
* amb el Git per no perdre el *tracking*). Gairebé ho tinc a punt, però no
ho pujaré directament ja que vull que ho supervisi algú ja que són forces
canvis (en realitat es va un *delete* i un *add* encara que guarda el *
tracking*). Si s'aprova el canvi doncs ja ho pujarem al trunk.

Salut.

--
David.