[Desenvolupament] Catalanitzador (refactorings i estil del codi)

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic oct 17 14:17:28 CEST 2012

Hola David,

*Estil de codificació:*

>    - Declarar les constants i les macros al principi del .cpp i no
>    intercalat entre les definicions dels mètodes.
>    - Inicialitzar tots els arrays *char* o *wchar_t* a 0 (per exemple, *
>    char** szText[1024] = {0};*). En *debug *el compilador ja ho fa però
>    en *release* no i aquesta és una font comú d'errors.

Totalment d'acord, qualsevol cosa que no vegis en aquesta àrea soluciona-ho
si us plau.

Si ho pots també documentar aquí:
https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/blob/master/CODING_STANDARDS

> [...]
>    necessiti. D'aquesta manera també simplifiques la implementació de les
>    classes derivades de *Action*, ja que no cal implementar aquests dos
>    mètodes virtuals.
>
> Sí, endavant. Em semblen bé els canvis.

> *Errors:*
>
>    - Al mètode WindowsLiveAction::GetDescription() hi ha un petit bug.
>    Hauria de ser: *return
>    _getStringFromResourceIDName(IDS_WINDOWSLIVE_DESCRIPTION, szDescription
>    )*
>
> Sí, és un error. Si pots solucionar això com a primer commit.

T'he donat permís, pots pujar coses directament.