[Desenvolupament] Catalanitzador 1.2.7 estable - versió 15 d'octubre de proves

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic oct 17 08:16:35 CEST 2012

En/na Jordi Mas ha escrit:
> Ep gent,
>
> Acabo de pujar la versió estable del Catalanitzador 1.2.7:
>
> https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows-binaries/blob/master/latest/stable-12x/CatalanitzadorPerAlWindows.exe?raw=true
>

> L'únic canvi que inclou és suport per l'Adobe Acrobat versió 11.
>
> Si podeu fer proves si us plau, tant amb 32 com amb 64 bits, amb
> diferents combinacions de sistemes operatius.
>
> M'agradaria publicar la versió final dimecres al vespre.

Proves que he pogut fer:

- Windows Vista 32 bits
- Windows 2008 R2 64 bits
- Windows 7 32 bits

L'instal·lació m'ha anat bé.

Ja direu si heu fet proves i heu observat cap problema.

Al vespre avui publicaré la versió 1.2.8 amb compatibilitat amb Adobe
Acrobat 11.