[Desenvolupament] Catalanitzador per a Windows versió 1.3.0 - 10 d'octubre

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll oct 15 22:04:57 CEST 2012

Hola Joan,

> Jordi, avui s'ha publicat l'Adobe Reader 11, i en en català des del 1r
> dia!!!  t'ho comento per a que ho tinguis en compte.

Estic afegint-hi compatibilitat per la versió 1.2.x.

A veure si ho acabo aquesta nit.

> Tinc pendent passar-te el codi de l'Skype, ho sé ho sé,.... :(

Quan puguis. M'agradaria publicar una versió de la sèrie 1.3.x aquest
divendres perquè pogueu fer proves. Jo seré fora des del dissabte fins
el 5 de novembre, llavors m'agradaria publicar una versió 1.4.0 al
tornar ja que el Windows 8 ja haurà sortit.