[Desenvolupament] Canvis per al lloc web del Catalanitzador -Anna...

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dim oct 9 08:32:34 CEST 2012

Hola,

@Anna, gràcies pels canvis. Ja estan aplicats i es poden veure a:
http://dev-catalanitzador.softcatala.org

@Jordi, ja he fet totes les modificacions necessàries al codi per poder
gestionar els nous xml i els logs. Pots fer proves directament a
http://dev-catalanitzador.softcatala.org/parser.php. Ja he fet el commit al
repositori.

Salut,

Pau

El 7 d’octubre de 2012 9:41, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit: