[Desenvolupament] Canvis al servidor per la versió 1.4

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dis oct 6 15:33:37 CEST 2012

Hola de nou,

Jordi, no veig cap canvi de la versió anterior de l'xml a aquesta nova
versió que ens has adjuntat.

No entenc llavors quina és la finalitat de la nova taula 'options'. Potser
ens falta una nova secció options a l'xml? Ens has passat un antic?

Gràcies!

Pau

El 6 d’octubre de 2012 14:45, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit: