[Desenvolupament] Canvis al servidor per la versió 1.4

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dis oct 6 10:14:40 CEST 2012

Hola Jordi,

Cap problema. Esperem a que el Toni ens done l'ok per l'entorn de
desenvolupament i ho munte.

SAlut!

Pau

El 6 d’octubre de 2012 9:25, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: