[Desenvolupament] dev-catalanitzador.softcatala.org

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
div oct 5 15:08:18 CEST 2012

Hola Pau,

valtres trieu. Si no tinc cap comentari més demà activo el dev-catalanitzador.

Salut,

El 5 d’octubre de 2012 12:14, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat