[Desenvolupament] Canvis per al lloc web del Catalanitzador -Anna...

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dij oct 4 07:34:02 CEST 2012

Hola,

El 3 d’octubre de 2012 22:41, Anna Barberà <abarbera a gmail.com> ha escrit:

> De totes maneres necessitaria fer-ho el dissabte.

OK :)

> A més m'agradaria poder llegir tots els missatges (no he pogut fins ara)
> per veure els canvis i poder fer alguna aportació.Veig que hi ha un
> problema amb els estils que arrosseguem des del principi.
>
> Va bé?

A Explorer 9 falla alguna cosa. Ho he de mirar, ja que a mi els estils de
lletra no se'm carreguen...