[Desenvolupament] Canvis per al lloc web del Catalanitzador -Anna...

Anna Barberà abarbera a gmail.com
dic oct 3 22:41:50 CEST 2012

> 2. Anna, estic tenint molts problemes amb el 'monitor' que mostra les
> slides. Podries passar-me un png d'aquest monitor amb fons transparent? La
> qüestió és que no puc aliniar-ho correctament amb el fons, ja que segons el
> navegador se'm va un pixel o dos cap amunt o cap a baix...

Sí, te'l puc passar :)
De totes maneres necessitaria fer-ho el dissabte. A més m'agradaria poder
llegir tots els missatges (no he pogut fins ara) per veure els canvis i
poder fer alguna aportació.Veig que hi ha un problema amb els estils que
arrosseguem des del principi.

Va bé?
salut

Anna