[Desenvolupament] Canvis per al lloc web del Catalanitzador -Anna...

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dic oct 3 13:45:13 CEST 2012

Hola,

Respecte a l'actualització del total, cap problema. Havia fet una funció
que per ajax feia la consulta i actualitzava el camp. Però si no,
simplement faré que la consulta es faça quan l'usuari visite el web i au!

Respecte a l'stats, canviaré l'enllaç, tot i que l'stats.php ja
redirecciona cap a stats/.

Salut!

Pau

El 3 d’octubre de 2012 10:31, Xavi Ivars <xavi.ivars a gmail.com> ha escrit: