[Desenvolupament] Canvis per al lloc web del Catalanitzador -Anna...

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dic oct 3 10:31:10 CEST 2012

Pau, les estadístiques estan a /stats/ i no a /stats.php (ho vaig moure fa
un poc de temps, com a primer pas per organitzar el codi). Supose que no
vaig avisar...

Tot i que l'antiga adreça hi redirigeix, enllaçant a l'antiga estem
generant peticions innecessàries.

El 3 d’octubre de 2012 9:02, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit: