[Desenvolupament] Canvis per al lloc web del Catalanitzador -Anna...

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dic oct 3 07:58:05 CEST 2012

Hola Josep Maria,

He comprovat amb Explorer 8 i 9 al Windows i tot es veu correctament (el
'com fer la intal·lació' apareix a sota del llistat de programes que es
catalanitzen).

El 3 d’octubre de 2012 7:41, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit: