[Desenvolupament] Navegació per versió vs per versió gran a les estadístiques

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dic nov 28 15:09:56 CET 2012

Si, la veritat és que la funcionalitat no va massa bé...

A la versió "dev" funcionava (les dades no són les mateixes).

Esta nit intentaré arreglar-ho.

El 28 de novembre de 2012 15:07, Jordi Serratosa
<jordis.lists a gmail.com>ha escrit: