[Desenvolupament] Navegació per versió vs per versió gran a les estadístiques

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic nov 28 08:12:07 CET 2012

Hola Xavi,

Si faig clic a '1.4.x' a les estadístiques vaig a:

http://catalanitzador.softcatala.org/stats/?v=14x

Pel Windows Live es mostren un 4.00% d'errors (total 457)

Si faig clic a '1.4.0'  a les estadístiques vaig a:

http://catalanitzador.softcatala.org/stats/?v=140

Pel Windows Live es mostren un 7.07% d'errors (total 41)

El que jo esperava és que com només tenim una versió 1.4 publicada (la
1.4.0) els dos enllaços (mostrar dades per la versió 1.40 i per totes
les versions de la 1.4.x) mostressin exactament la mateixa informació.