[Desenvolupament] Problema amb el Catalanitzador 1.4: La pantalla del Catalanitzador amb aspecte és massa gran

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dll nov 26 20:29:14 CET 2012

El 26 de novembre de 2012 20:22, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> En/na Xavi Ivars ha escrit:

> Igual o superior, no? O dic perquè 768 és molt comuna.

Si, volia dir igual o superior (ja que amb 768 es veu bé).

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >