[Desenvolupament] Problema amb el Catalanitzador 1.4: La pantalla del Catalanitzador amb aspecte és massa gran

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll nov 26 20:22:58 CET 2012

En/na Xavi Ivars ha escrit:

> El 26 de novembre de 2012 10:40, Josep M. <josep.m8 a gmail.com
> <mailto:josep.m8 a gmail.com>> ha escrit:
>
>     No, tots els sistemes que tinc estan en proporció 4:3, i per tant,
>     passo de 800x600 a 1024x768.
>     No puc provar proporcions 16:9
>

> Acabe de provar 1024x650, i no puc fer click als botons d'acceptar.
>
> Jo ho deixaria per a resolucions superiors a 768 d'alçada.

Igual o superior, no? O dic perquè 768 és molt comuna.

El que estem diem és que si la alçada vertical és menor de 768 llavors
usem l'aspecte clàssic. Ok?

Gràcies Xavi