[Desenvolupament] Catalanitzador per a Windows versió 1.3.0 - 20 de novembre

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dic nov 21 07:31:28 CET 2012

Hola,

El 21 de novembre de 2012 0:04, Xavi Ivars <xavi.ivars a gmail.com> ha escrit:

> He provat amb aquesta versió un Windows 8 64 bits, tant la catalanització
> primer com la "valencianització" després, i ha funcionat tot correctament.
>
> Només un detall curiós: al "valencianitzar", al panell de llengües
> s'afegeix valencià (com a primera opció) i català (com a segona opció).
> Però anant a les opcions d'aquesta segona opció, diu que no hi ha cap
> paquet disponible per baixar. Supose que és per les restriccions
> idiomàtiques de que vam parlar en un altre correu: com el el català només
> es pot instal·lar sobre anglés, castellà o francés, si està en "valencià"
> [...]
Això és exactament el que em va passar a mi quan vaig instal·lar el paquet
de valencià en el meu windows 8. No és cosa del catalanitzador.