[Desenvolupament] Publicant el Catalanitzador 1.4 - Dissabte 24 - 12.00

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim nov 20 23:03:50 CET 2012

En/na Xavi Ivars ha escrit:
> Windows 8 64bits.
>
> He baixat l'última versió del Catalanitzador, i m'ha oferit baixar una
> actualització. He acceptat, i ja amb l'actualització, he marcat
> instal·lar la única opció que podia, el sistema, amb l'IE obert.
>
> Ha finalitzat la instal·lació correctament, i després de reiniciar, està
> tot (fins i tot IE) catalanitzat.
>
> Ara faré la mateixa prova amb valencià.

Les proves fes-les amb la versió del github, la que baixa per
auto-actualitzar és només per fer proves d'auto-actualitzar, fixa't que
és una versió de fet més antiga. No he tingut temps d'actualitzar-la.