[Desenvolupament] Catalanitzador per a Windows versió 1.3.0 - 19 de novembre

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dim nov 20 07:15:15 CET 2012

És un Windows Enterprise en espanyol.

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Monday, November 19, 2012 11:22 PM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] Catalanitzador per a Windows versió 1.3.0 -
19 de novembre

En/na Josep M. ha escrit:
> A la pàgina de proves del Windows 8 veig que als pre-requisits d'idioma
> separes "Windows 8 espanyol/francès/anglès/altra llengua" de "Windows 8
> Enterprise"...
> Quina diferència hi ha? Jo faig servir un Windows 8 Enterprise per a les
> proves.

Hola,

En Windows 7 un LIP es podia instal·lar en:

- Un Windows de sèrie en francès o espanyol, és a dir, un Windows
d'aquells que tota la instal·lació era en aquestes llengües.

- Un Windows amb un MUI en francès o espanyol. Els MUI només es poden
instal·lar en les versions entreprise. Això permet tenir un Windows
Enterprise en alemany, instal·lar el paquet castellà i després permetria
instal·lar el català.

Llavors, la diferència és que amb l'Enterprise pots instal·lar els MUI i
a un Windows 8 normal no.

Quina llengua base té el teu Windows 8 Enterprise?