[Desenvolupament] Versions dels sistemes operatius

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll nov 19 14:17:54 CET 2012

2012/11/19 Xavi Ivars <xavi.ivars a gmail.com>

> Jordi,
>
> He solucionat una errada que hi havia amb la mostra de versions dels
> sistemes operatius (no considerava correctament la versió del
> Catalanitzador que s'havia escollit). Es tracta d'una errada que
> havia introduït jo mateix implementant la navegació per versions majors.
>
> La cosa és que, ara, les 6 sessions que hi ha utilitzant la 1.3.1 estan
> fetes amb el Windows Vista.
>
> És això possible/correcte?

Hola,

Sí, és possible ja que són proves que he fet amb la meva màquina de
desenvolupament que és Vista.

Potser fer tu mateix una prova amb l'auto-actualització que baixa la 1.3.1
i pots comprovar que funciona.