[Desenvolupament] Coses "rares" al windows 8

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dll nov 19 13:39:32 CET 2012

El 17 de novembre de 2012 16:41, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

>  Hola Xavi,

> Hola Xavi,
>
> Ja ho he reproduït. Succeïx només quan en Windows 8 64 bits escolleixes el
> valencià. El problema és que el paquet d'idioma de 64 bits de valencià no
> estava disponible fa uns dies i instal·laven el de 64 bits en català però
> no funciona bé després amb la configuració en valencià que configuràvem.
>
> Durant les properes hores publicaré una versió que soluciona aquest
> problema.

Gràcies Jordi!

Jo no havia pogut fer més proves: he estat tot el cap de setmana fora.

Estic fent-li millores a la pàgina d'estadísques (ja tinc gairebé acabada
la navegació per versions majors).

Només ho tinga, avisaré per la llista, i començaré amb una altra de les
moltes tasques que queden pendents :D

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >