[Desenvolupament] Catalanitzador per a Windows versió 1.3.0 - 17 de novembre

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis nov 17 21:13:18 CET 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Avui n'he fet unes quantes, de proves... Ja ho he anat apuntant.

Perfecte!

Has trobat cap cosa extranya?

> Però em passa una cosa amb el VM VirtualBox: el vaig actualitzar a la
> darrera versió, i ara, a part que surt en anglès i no pas en català,
> quan sobre el Windows (ja sigui Vista, 7 o 8) faig una actualització del
> SO, al reiniciar-se no arrenca.
> Això em passa amb imatges de diversos Windows, quan executo el paquet de
> traducció al català del SO. Sembla un problema del VM VirtualBox.
> Provaré a tornar a la versió antiga...

Aquí tens una discussió del que ha succeït respecte a la traducció en
català:

http://www.softcatala.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=4138

El problema que comentes no m'hi trobat.