[Desenvolupament] Coses "rares" al windows 8

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis nov 17 16:41:07 CET 2012

> Hola Xavi,
>
> No aconsegueixo reproduir el teu problema. He deixat l'Internet Explorer
> obert i després executo el Catalanitzador i funciona bé. Jo he provat
> amb 32 i 64 bits.
>
> Si pots intentar reproduir el problema a veure si trobes un patró que
> podem reproduir.

Hola Xavi,

Ja ho he reproduït. Succeïx només quan en Windows 8 64 bits escolleixes
el valencià. El problema és que el paquet d'idioma de 64 bits de
valencià no estava disponible fa uns dies i instal·laven el de 64 bits
en català però no funciona bé després amb la configuració en valencià
que configuràvem.

Durant les properes hores publicaré una versió que soluciona aquest
problema.