[Desenvolupament] Coses "rares" al windows 8

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis nov 17 15:32:33 CET 2012

En/na Jordi Mas ha escrit:
> En/na Xavi Ivars ha escrit:

> Gràcies Xavi, molt útil.
>
> T'explico. L'acció de "Paquet de llengua" realitza tres tasques:
> - Crear la entrada al panell de llengua del Windows 8
> - Instal·lar el paquet d'idioma
> - Seleccionar la llengua per defecte del paquet

Hola Xavi,

No aconsegueixo reproduir el teu problema. He deixat l'Internet Explorer
obert i després executo el Catalanitzador i funciona bé. Jo he provat
amb 32 i 64 bits.

Si pots intentar reproduir el problema a veure si trobes un patró que
podem reproduir.