[Desenvolupament] Coses "rares" al windows 8

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij nov 15 00:29:35 CET 2012

Hola Xavi,

> Cert, no ho havia vist. De tota manera, jo canviaria la frase, i posaria
> "no ofereix la possibilitat de catalanitzar l'Internet Explorer *per
> separat de la llengua del sistema*". També afegiria un text semblant a
> l'acció del SO "En algunes combinacions, també inclou la catalanització
> de l'IE".

Em sembla molt bé. Per economia d'espai proposo aquesta versió més curta:

"Aquest sistema no permet catalanitzar l'Internet Explorer per separat
de la llengua del sistema. Cal que instal·leu el paquet de llengua per
al Windows per gaudir de l'Internet Explorer en català."

Si ningú té cap comentari, pujaré aquest canvi demà al matí.