[Desenvolupament] Windows 8

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dic nov 14 22:25:29 CET 2012

El 14 de novembre de 2012 22:23, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Hola Xavi,
>
> Gràcies per respondre a aquest usuari
>
> Comento aquí un aspecte de la teva resposta que afecta al Catalanitzador:
>
> "Tot i això, segons sembla per la informació de la segona pàgina que
> enllaces (la dels LIPS), les restriccions continuen sent les mateixes que
> per a versions anteriors (només es pot instal·lar sobre un Windows en
> castellà, en francés o en anglés)."
>
> En la meva experiència precisament un canvi important dels paquets
> d'idioma de català i valencià del Windows 8 és que no requereixen cap
> [...]
Segons la pàgina de Microsoft que enllaça l'usuari, el paquet de català
només funciona sobre un Windows en castellà, francés o (novetat) anglés. El
de valencià, només sobre castellà i anglés. Això, insistisc, segons la web
de Microsoft.
--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >