[Desenvolupament] Windows 8

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic nov 14 22:23:28 CET 2012

En/na cubells ha escrit:
> Hola:
>
> algú que sàpiga catalanitzar el windows 8 i tinga temps, pot contestar-li?
>
> http://www.softcatala.cat/forum/viewtopic.php?f=1&t=4231&sid=1cf75d5561ce6749c15cd09d656fbb84

Hola Xavi,

Gràcies per respondre a aquest usuari

Comento aquí un aspecte de la teva resposta que afecta al Catalanitzador:

"Tot i això, segons sembla per la informació de la segona pàgina que
enllaces (la dels LIPS), les restriccions continuen sent les mateixes
que per a versions anteriors (només es pot instal·lar sobre un Windows
en castellà, en francés o en anglés)."

En la meva experiència precisament un canvi important dels paquets
d'idioma de català i valencià del Windows 8 és que no requereixen cap
llengua del sistema específica. De fet, jo les proves les faig sempre en
Windows en anglès.

Si algú ha observat cap altre comportament, que m'ho digui. Ho comento,
perquè ara mateix el Catalanitzador no ho demana com a requisit com ho
feia amb Windows 7 per exemple on calia el francès o l'espanyol.

atentament,