[Desenvolupament] Pla de proves per la versió 1.3/1.4

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dll nov 12 00:09:44 CET 2012

He estat tota la vesprada intentant fer anar la xarxa a un Windows 8 de 64
bits, però no ho he aconseguit.

Crec que hi ha certs problemes amb el Windows 8 de 64 bits i els
controladors de xarxa del VirtualBox. Només aconseguisca fer-ho anar, jo
m'encarregue de les proves en eixe OS.

PS: Si heu tingut problemes semblants, dieu-me com ho heu resolt ;-)
El 12/11/2012 0:05, "Jordi Mas" <jmas a softcatala.org> va escriure: