[Desenvolupament] Pla de proves per la versió 1.3/1.4

Josep M. josep.m8 a gmail.com
diu nov 11 19:16:41 CET 2012

Em sembla bé!
Un pla de proves combinades, donava tantes possibilitats que era
materialment impossible de fer-ho amb la gent que som.
Les proves aïllades seran ràpides.
Jo m'hi puc posar els caps de setmana, i entre setmana no gaire (aquesta
setmana, amb la vaga pel mig, potser tinc una mica més de temps). Cap al 18
crec que ja ho podríem tenir enllestit!

Ja aniré barrant les proves que faci... De moment m'he descarregat la versió
que acabes de penjar, i faré totes les proves amb ella.

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Sunday, November 11, 2012 5:12 PM
To: desenvolupament
Subject: [Desenvolupament] Pla de proves per la versió 1.3/1.4

Ep gent,

Basat-me en el que vam parlar a la troba presencial de l'Agost,
per la versió de 1.3/1.4 proposo un pla de proves molt més senzill:

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_Per_Al_Windows/Pla_de_proves_versi%C3%B3_1.4

La idea és:

* Focalitzar-nos en provar coses per separat en comptes de les seves
combinacions. És a dir, en comptes de provar l'OpenOffice 3.3 en Windows
7, Vista, etc el que fem és simplement provar que l'OpenOffice 3.3 és
catalanitza bé.

* Un cop publiquem una versió, com ara pugem el log complet quan hi ha
errors, fer un seguiment més exhaustiu dels errors i usar el log per
intentar reproduir el problema i solucionar-ho.

El que penso és més crític de provar en aquesta versió:

* Windows 8 i totes les aplicacions que catalanitzem en Windows
* Tenir oberts programes que poden afectar la catalanització: Internet
Explorer, etc
* El pla de proves per assegurar-nos que no hi ha cap regressió

Si feu proves si us plau, aneu barrant del pla de proves allò que hagueu
provat.

La meva intenció és fer proves durant els propers dies, i si no detectem
res de nou, publicar la versió 1.4 el 24 de novembre proper.