[Desenvolupament] Catalanitzador per a Windows versió 1.3.0 - 6 de novembre

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dim nov 6 21:07:44 CET 2012

El 6 de novembre de 2012 20:56, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> En/na Josep M. ha escrit:

> Seria important determinar si només succeix amb 64 bits o també amb 32
> bits.
>
> Gràcies,

Jo vaig descarregar-me un Windows 8 64bits. Només l'instal·le en una
màquina virtual, ho confirme.

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >