[Desenvolupament] [Catalanitzador] Canvi de nom projecte

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu nov 4 17:50:38 CET 2012

En/na NoAntzWk ha escrit:
> Hola,
>
> Vaig parlar amb el Jordi de canviar els noms del fitxers de projecte
> perquè corresponguin al del nom del projecte CatalanitzadorPerAlWindows.
>
> He creat una branca al meu /repo/ per fer el canvi (fent operacions
> /Renames/ amb el Git per no perdre el /tracking/). Gairebé ho tinc a
> punt, però no ho pujaré directament ja que vull que ho supervisi algú ja
> que són forces canvis (en realitat es va un /delete/ i un /add/ encara
> que guarda el /tracking/). Si s'aprova el canvi doncs ja ho pujarem al
> trunk.

Hola David,

Perdona el retard, he estat fora amb poca connexió i sense màquina de
desenvolupament.

He provat la branca i no he vist cap error.

Si pots pujar-ho a master si us plau.

Gràcies,