[Desenvolupament] Millores al sistema d'estadístiques

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim maig 29 10:31:40 CEST 2012

2012/5/29 Joan Montané <joan a montane.cat>

> Hola,
>
> mirant les estadístiques, faig alguns comentaris:
>
> OpenOffice.org: apareixen versions 7.0, 9.0i 10.0?! la versió 3 es pot
> canviar a 3.0?

Això és la barreja de les estadístiques de l'Adobe amb les del OpenOffice
per culpa del Catalanitzador.

> Microsoft Office: hi ha molt poques instal·lacions d'una versió 2?

Això és per un problema d'una versió de desenvolupament on es tallaven els
caràcters de la versió (error de conversió a Unicode).

Aquí hi ha dos solucions:

- Filtrem per versió i ens centrem  en la informació per versió
- Creem uns scripts SQL per eliminar les dades de les sessions que són
incoherents. El problema aquí és que cal ser molt curós amb aquest tipus de
scripts.Si algú es vogues ocupar, jo podria definir el criteri.

En el futur, això hauria de succeeix menys ja que les versions de
desenvolupament no públiques les farem apuntar a un altre php i taula SQL
per no barrejar dades de producció i desenvolupament. Cal dir que ara que
la 1.1.1 és publica això ja no ho farem perquè hi ha gent usant-la i ja no
és de desenvolupament per se.

Atentament,

Jordi,
Un document HTML ha estat eliminat...