[Desenvolupament] Catalanitzador i "Centro de soluciones HP" (programari per a les impressores HP) - WinXP

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll maig 28 20:08:04 CEST 2012

En/na Jordi Serratosa ha escrit:
> Ep
> En un ordinador catalanitzat veig que el programa que instal·la les
> impressores HP ("Centro de soluciones HP") no mostra text!
> He detectat el problema i resulta que és quan se selecciona "Català" com
> a "Llengua per a programes no Unicode" a la pestanya "Avançats" de les
> Opcions regionals. Si selecciono "Espanyol", em fa reiniciar i llavors
> es veu bé. En ambdós casos, a la primera pestanya del diàleg "Opcions
> regionals" hi ha el "Català" seleccionat.
> Jordi: el canvi d'espanyol a català a "Llengua per a programes no
> [...]

Hola Jordi,

Si ho pots documentar si us plau a la secció de les PMF "Problemes amb
els canvis de configuració ":

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/PMF#Problemes_amb_els_canvis_de_configuraci.C3.B3

Per tots aquests programes que no funcionen bé amb la configuració
regional caldrà crear un text explicant a la gent que es important que
notifiquin l'error al fabricant perquè això és un suport multilingüe
molt pobre.