[Desenvolupament] Recull de dades de la versió 1.1

Pau Iranzo paulists a gmail.com
diu maig 27 08:31:36 CEST 2012

Hola,

El 27 de maig de 2012 8:25, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> En/na Pau Iranzo ha escrit:

> Sembla que ara funciona. Moltes gràcies
>
> Llavors, quin era el problema?

Els camps proposats per a la taula «Inspectors» eren:

SessionID
InspectorID
Key
Value

En un principi vaig generar el codi per a la creació d'aquesta taula amb
aquests noms (en dev). Però «Key» no pot ser el nom per a un dels camps
d'una taula, ja que sembla que és un nom reservat i trenca les consultes
sql que es fan. Vaig veure el problema i el vaig corregir directament a la
BD (en dev), però no ho vaig corregir al codi de creació de la BD. Quan ho
hem passat a producció, s'ha produït el mateix problema.

Ara ja he corregit el codi i he fet un commit.

SAlut!

Pau