[Desenvolupament] Versió 1.1.0 - segona edició

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div maig 25 08:47:25 CEST 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Tenia un munt d'ordinadors per passar-los-hi el Catalanitzador, i estic
> aprofitant la versió 1.1 per fer-ho.
> Només em vaig trobar en un error, al final de la instal·lació, però vaig
> veure que no era culpa del Catalanitzador:
> L'executava des d'un recurs en xarxa, i es va donar la casualitat que
> durant el procés d'instal·lació es va perdre el contacte amb aquest
> recurs. Això fa que al final de tot surti un missatge que l'aplicació ha
> fallat, i que si vols enviar un missatge d'error i simplement tancar-la.

Molt bé

Has provat els punts de restauració?

A mida que el Catalanitzador modifica més coses de la configuració i
instal·la més programes és important tenir aquesta opció per poder
deixar el PC com està si l'usuari així ho volgués.