[Desenvolupament] Catalanitzador i Windows Desktop Search - deixade funcionar?

dic maig 23 22:22:17 CEST 2012

Ep josep m
Bones proves, sembla confirmar el que diu l'usuari.
Sembla que hem topat yet again amb les gracietes de microsoft i el seu
LIP...
Unes coses:
- ho has provat amb els dos paquets de WS4 que posava al meu missatge?
- i amb el paquet independent del WDS3.01?

salut
jordi s
El 23/05/2012 21:44, "Josep M." <josep.m8 a gmail.com> va escriure: