[Desenvolupament] Catalanitzador i Windows Desktop Search - deixade funcionar?

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dic maig 23 21:43:14 CEST 2012

Existeix un aplicatiu que es diu Windows Search 4.0 (WS4)
El WS4 inclou la versió 2.6 d’un segon aplicatiu que es diu Windows Desktop Search (WDS)
El Windows Desktop Search (WDS) existeix per separat en versió 3.01

1.
He instal·lat el WS4 en un WXP 32 bits SP2 spanish –> cap problema

2.
He revertit el sistema al seu estat inicial (sense WS4)
He catalanitzat aquest WXP 32 bits amb la versió 1.1 del Catalanitzador
He instal·lat el WS4. Es deixa instal·lar, pero després no funciona...

3.
Ara ho faig a l’inrevés: instal·lo el WS4 en un XP spanish i després provo de catalanitzar-lo.
No funciona el WS4

4.
Si faig la catalanització amb el pegat manualment, tampoc funciona el WS4

Josep M.