[Desenvolupament] Catalanitzador i Windows Desktop Search - deixa de funcionar?

dic maig 23 18:51:58 CEST 2012

Hola
He rebut un missatge privat al fòrum que diu:
"Darrerament, després d'haver catalanitzat el meu PC (windows XP) he
descobert que no em funciona el Windows Desktop Search. He baixat l'arxiu
corresponent i em diu que no es pot instal.lar perquè el paquet d'idioma és
diferent. El windows Search l'utilitzo sobretot en cerca de contactes dins
l'Outlook i em limita molt la seva manca de funcionament."

He vist que hi ha 2 paquets de baixada del "Windows Search" (suposo que es
refereix a aquesta aplicació, si vaig errat, aviseu).
Li he demanat que em confirmi que no li deixa instal·lar cap dels dos:
*
Windows Search 4.0 para Windows XP (KB940157) *
http://www.microsoft.com/downloads/es-es/details.aspx?FamilyID=55C18CB3-C916-4298-ABA3-5B98904F7CDA

*Paquete de interfaz de usuario multilingüe para Windows Search 4.0 para
Windows XP (KB940157)*
http://www.microsoft.com/downloads/es-es/details.aspx?familyid=595b4195-eb81-4f80-afa6-87e6765ca92c

Cap dels dos paquets de deixa triar "Català" en baixar-los.

Algú podria provar això:
- Instal·lar (i executar) el Windows Search en un XP ordinador catalanitzat
(els dos paquets que apunto a dalt). Funciona?
Si no deixa instal·lar, es pot provar:
- Desinstal·lar el LIP català de l'XP, instal·lar el Windows Search (provar
si funciona, hauria de funcionar), instal·lar el LIP català novament.
Funciona?

Si resulta que és incompatible, caldrà documentar-ho. Les opcions serien:
- L'usuari haurà de triar entre veure el Windows en català o utilitzar el
Windows Search
- També se'ls pot oferir programes alternatius que facin la mateixa
funcion, com ara..... ?? Google Desktop (discontinued)? Aquí hi ha una
llista:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_search_engines#Desktop_search_engines

Ara que ho miro, possiblement el "Windows Desktop Search" i el "Windows
Search" siguin coses diferents...¿? O potser a la versió 4 va canviar de
nom?
Ho dic perquè trobo aquest paquet:
*Paquete de interfaz de usuario multilingüe para Búsqueda en el escritorio
de Windows 3.01 para Windows XP (KB917013) *
http://www.microsoft.com/downloads/es-es/details.aspx?familyid=32df0391-9d07-4bd4-9acc-a76bca48a7d4

salut
jordi s