[Desenvolupament] Desenvolupament - ampliació del model de dades per la versió 1.1

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim maig 22 21:38:40 CEST 2012

Hola Pau,

> Ja he fet els canvis. He creat al mateix servidor tota una sèrie de
> fitxers de «desenvolupament», simplement per a que faces proves. Bàsicament:
>
> · Treballa amb parser_dev.php

Sembla que funciona. Proposo que a partir d'ara les versions de prova
apuntin a parser_dev.php i les estables a parser.php així tenim dos
entorns separats.

> · He creat una bd catalanitzador_dev on es desen les dades que venen
> d'aquest parser_dev
> · guid l'he posat com a varchar 255

Un guid té com a màxim 36 caràcters. Suggereixo fixar-ho a aquesta mida, no?

> Ja em dius on faig el commit al github un cop confirmem que funciona.

Pots anar pujant-ho a mida que vaig desenvolupant. La versió estable la
tenim congelada a la branca estable i la de desenvolupament la pots anar
pujant. Digue'm si tens cap dubte.