[Desenvolupament] Desenvolupament - ampliació del model de dades per la versió 1.1

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dim maig 22 08:14:07 CEST 2012

Hola Jordi,

Ja he fet els canvis. He creat al mateix servidor tota una sèrie de fitxers
de «desenvolupament», simplement per a que faces proves. Bàsicament:

· Treballa amb parser_dev.php
· He creat una bd catalanitzador_dev on es desen les dades que venen
d'aquest parser_dev
· guid l'he posat com a varchar 255
· He creat la taula inspectors i afegit la columna guid a sessions (a dev)

Ja em dius on faig el commit al github un cop confirmem que funciona.

Salut!

Pau

El 20 de maig de 2012 11:09, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: