[Desenvolupament] Diapositives

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu maig 6 22:33:48 CEST 2012

Hola Pau,

> Jo també tinc IE9 i ho veig com la captura que t'adjunte.
>
> Sospite que ha d'ésser cosa més de la resolució que es té en pantalla.
> Quina mida té la teua finestra d'instal·lació? La meua té 820px
> d'amplada (i no es pot canviar).

Alguns temes:

1) És correcte, les mides de les capses de diàleg s'expressen en dialog
units que canvien de sistema a sistema[1].

Per això penso que és important que l'HTML tingui la capacitat de
treballar amb diferents mides, és dir, que dividim l'HTML en dues zones:
una per la imatge i un altre on el text ocupa l'espai que quedi, és a dir.

2) La velocitat en la que es passen les diapositives sembla molt ràpida
ja que no dona temps a llegir el text.

3) Sota del logo, o en un altre lloc, caldria mencionar que els
programes es poden baixar de Softcatalà malgrat no posem link.

Si pots fer els canvis i pujar-los al git directament.

Digue'm si et cal ajuda en alguna cosa.

[1] http://support.microsoft.com/kb/125681/en