[Desenvolupament] Catalanitzador: Feedback al facebook

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
diu maig 6 20:13:34 CEST 2012

Hola,

Un usuari ens comenta un error.

Li he demanat el log, i l'he dirigit a la pàgina d'ajuda

*Adrià Bagés*:
> Hola! Sembla que no em funciona el catalanitzador per canviar l'idioma de
> Windows [Win 7 Ultimate x86 SP1 RTM]. No m'apareix a la llista d'idiomes
> instal·lats. He reiniciat dos cops i he creat un altre usuari per
> provar-ho. Sense èxit. Ara ho faré manualment.

 *Adrià Bagés:*

Es veu que sí que està instal·lat, però no me'l deixa seleccionar. Després

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >