[Desenvolupament] Diapositives

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis maig 5 17:17:57 CEST 2012

En/na Pau Iranzo ha escrit:
> Hola!
>
> Disculpa, Jordi, perquè aquest correu se m'havia passat.
>
> · He pogut fer canvis directament sobre els estils i funciona de meravella.
>
> · He descobert que si pose un target=_blank, si es fa clic s'obre una
> finestra nova. D'aquesta manera sí que podem deixar els enllaços de
> baixada!!! Et sembla bé?
>
> · Ara que ja ho tenim, probablement cal fer alguns canvis d'estils.
>
> Per tal que tot funcione bé, només has de posar els nous fitxers que et
> passe:

> [...]

Hola Pau,

Alguns comentaris:

- Jo no faria que l'usuari pogués fer clic i començar una baixada. Volem
que l'usuari es centri en una aplicació que és el Catalanitzador, que a
més requereix tenir els navegadors tancats quan fa canvis, que després
requereix reinciar, etc.

- Les diapositives passen a una velocitat molt alta, penso que caldria
baixar-la.

- No sé si t'has fixat que les fitxes no caben a l'espai, cal reduir
l'espai.

Ja diràs.