[Desenvolupament] Diapositives

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dis maig 5 09:52:00 CEST 2012

Hola!

Disculpa, Jordi, perquè aquest correu se m'havia passat.

· He pogut fer canvis directament sobre els estils i funciona de meravella.

· He descobert que si pose un target=_blank, si es fa clic s'obre una
finestra nova. D'aquesta manera sí que podem deixar els enllaços de
baixada!!! Et sembla bé?

· Ara que ja ho tenim, probablement cal fer alguns canvis d'estils.

Per tal que tot funcione bé, només has de posar els nous fitxers que et
passe:

· styles.css (he fet canvis per arreglar la mida de la caixa i mostrar el
background)
· index.html (he afegit el target="_blank" als enllaços de les imatges per
tal que veges com s'obren
· slider.js (he posat els controls a false, ja que em creava un div extra
que feia que la caixa fora més gran)

Prova-ho i ja em dius.

Salut,

Pau

El 29 d’abril de 2012 9:17, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: