[Desenvolupament] Versió 1.04 amb signatura digital

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim maig 1 17:37:53 CEST 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> No sé què hi fa això de la signatura digital, però a mi el gestor de
> baixades del Windows Internet Explorer em segueix dient:
> "Aquest programa no es baixa de manera normal i podria malmetre
> l'ordinador."
> Llavors hi ha un botó que diu "Suprimeix" i un altre que diu "Accions"

Sí, és un dels factors que usa però no el definitiu. És a dir, "ajuda".

Veureu que ara quan executeu el binari diu "Associació Softcatalà" i les
propietats podeu veure la signatura digital.