[Desenvolupament] Error amb el complement d'outlookal catalinitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis mar 31 19:26:58 CEST 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Hola Jordi,
>
> Has pogut reproduir l'anomalia? Ja em diràs si és que sí o que no. Si no
> la pots reproduir, demà dissabte a la tarda m'hi posaria, i documentaria
> els passos que segueixo.
>
> Josep M.
>
> PS. Ja és gros que els de Microsoft, i per tant propietaris de Office i
> de Hotmail, hagin de treure un pedaç per a connectar l'Outlook amb el
> correu de Hotmail, el ditxós "Outlook Hotmail Connector"!

Hola Josep M,

Quin error et dóna exactament a l'obrir l'Outlook?

He aconseguit reproduir l'error de la imatge, és aquest?

Gràcies!

Name: msdncon.jpg
Type: image/jpeg