[Desenvolupament] Versió 0.98 amb diapositives

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dis mar 31 14:33:42 CEST 2012

Joan, si ets capaç d’integrar-hi l’Acrobat Reader et faré un monument...  Hi ha qui té XP, hi ha qui té 7. Hi ha qui té Internet Explorer, hi ha qui té Firefox. Però no conec a ningú que no tingui l’Acrobat Reader al seu PC. Estic convençut que és l’aplicació amb un % més alt de penetració als ordinadors de Catalunya!

Josep M.

From: Joan Creus
Sent: Saturday, March 31, 2012 2:27 PM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament]Versió 0.98 amb diapositives

Eps. Perdona per no respondre. Tinc una bona part feta en local; ara el problema és bàsicament afegir material/altres programes. Es comentava cosa d'Adobe, però que sàpiga res definitiu.

Joan.

El 31 de març de 2012 13:51, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

  En/na Joan Creus ha escrit:

    D'acord. Repassant el que calia fer... Diria que ja s'adapta a IE, el TODO vindria a ser:

       * Adaptar-se a un espai més petit.
       * Fer més curtes les descripcions
       * Treure "Baixa de Softcatalà"? Jo ho continuaria posant per mostrar

         que te'l pots baixar de Softcatalà.

       * Sistema de quotes per a programes similars? Però jo personalment

         posaria directament LibreOffice en lloc d'OpenOffice.org, i sempre
         l'alternativa lliure.

       * Categories?

    Ja miraré de fer-ho, hi ha alguna cosa més a fer?

    Gràcies,

  Hola Joan,

  Cap novetat sobre això?