[Desenvolupament] Error amb el complementd'outlook alcatalinitzador

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dis mar 31 08:37:11 CEST 2012

Sembla ser que el problema apareix quan intentes connectar-te amb un compte de Windows Live Hotmail amb l'Outlook. Això està explicat aquí: http://office.microsoft.com/es-es/outlook-help/usar-una-cuenta-de-windows-live-hotmail-en-outlook-HA010221823.aspx
Resumint: si vols enllaçar-te des de l'Outlook amb un compte que sigui Windows Live Hotmail t'has de descarregar i instal·lar el Microsoft Office Outlook Connector per a Windows Live Hotmail. Si el compte de correu que tens és MSN Hotmail, no cal el connector, a no ser que el converteixis en un compte Windows Live Hotmail.

Jordi, pots reproduir-ho ara? Et cal més ajut?

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Thursday, March 29, 2012 11:49 PM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] Error amb el complementd'outlook alcatalinitzador

En/na Josep M. ha escrit:
> El problema va aparèixer en:
>
>     * Windows 7 Home Premium SP1 64 bits
>     * Microsoft Office 2007 SP2 32 bits
>     * Microsoft Outlook Hotmail Connector 32 bits 14.0.6106.5001

Gràcies Josep M.

Tinc aquest programari instal·lat però no aconsegueixo que aparegui el
problema.

Et dic el que he fet, després d'instal·lar tot aquest programari:

- He creat un compte al Microsoft Outlook 2007 usant un compte Internet
- He executat el Catalanitzador

L'Outlook es continua obrint correctament. Pots donar algun detall més
de com és manifesta el problema? A l'iniciar l'Outlook? Potser cal
configurar el connector amb un compte de Hotmail?

Moltes gràcies,